tag:blogger.com,1999:blog-7320794616945285917.post4927000683603257163..comments2023-05-30T12:49:36.065+02:00Comments on Metagame: O počátku naší kampaně a o modulechPavel "Bajo" Kechajovhttp://www.blogger.com/profile/07407860536191298147noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7320794616945285917.post-77575315995678578242011-04-12T17:52:20.957+02:002011-04-12T17:52:20.957+02:00Jasný chápu. No zatím mi nejpraktičtější přišlo ps...Jasný chápu. No zatím mi nejpraktičtější přišlo psát si poznámky přímo do mapy (občas se člověk až zarazí, jak jednoduchá řešení pomohou pomoci) a v případě těch různých "když něco tam, tak tady potom..." používám nalepovací štítky, které jdou operativně přesunovat a doplňovat. Největší peklo byl zatím Castle Amber, několik NPC i v rámci náhodných setkání, s různými vztahy a informacemi o dungeonu, že to občas vytvářelo situace, kdy jsem fakt nevěděl jak na hráčské otázky nebo jednání operativně reagovat.<br /><br />V určitých ohledech ale hádám, že Stonehell bude v něčem jednodušší, protože nemá, aspoň dle preview, tak komplikované popisky, takže je mnohem přehlednější. Ale zase možná některé věci budou o to více ukryté na půl mezi řádky.<br /><br />Každopádně vím co myslíš, píšu si to na seznam a popřemýšlím o tom.Pavel "Bajo" Kechajovhttps://www.blogger.com/profile/07407860536191298147noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7320794616945285917.post-84876723047485786242011-04-12T16:17:40.200+02:002011-04-12T16:17:40.200+02:00Pises:
"(...) Podruhé kvůli poznámkám o souv...Pises:<br /><br />"(...) Podruhé kvůli poznámkám o souvislostech. (...) Příšery z vedlejších místností mohou něco slyšet, čin tuhle ovlivní situaci támhle. Postavy budou pátrat a hledat souvislosti. Na vše musí být člověk připraven reagovat, pokud chce, aby hra byla plynulá."<br /><br />Ak by sa Ti podarilo rozviest v com spocivaju suvislosti v dungeone, t.j. co moze ovplyvnit co, tak by to bolo velmi uzitocne! (Chapal by som to ako pokracovanie Tvojho clanku z Drakkaru.) Chcem obnovit nas Stonehell Dungeon - a tentokrat postavy uz snad naozaj vlezu dnu, doteraz hrali len udolie a Brigand Caves - takze by sa mi zisiel nejaky navod na to, ako zobrazit nasledky postav vnutri dungeonu.<br /><br />BifiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7320794616945285917.post-40212653801336941262011-04-12T12:42:29.315+02:002011-04-12T12:42:29.315+02:00Jaké souvislosti máš přesně na mysli? Podělím se o...Jaké souvislosti máš přesně na mysli? Podělím se o cokoliv, o co je zájem.<br />Mám už rozepsaný další pokračování kampaně. Sice jsem si během hraní nedělal poznámky (začal jsem s tím až při minulém sezení), ale při procházení modulů se mi naštěstí něco vybavuje, takže to asi nějak postupně dám do hromady. Ale pokud nezačnu psát stručněji, tak to asi bude na několik pokračování :-/Pavel "Bajo" Kechajovhttps://www.blogger.com/profile/07407860536191298147noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7320794616945285917.post-40327920648282202462011-04-12T11:42:10.868+02:002011-04-12T11:42:10.868+02:00Diky Bajo, toto ma zaujima!
Ak sa Ti niekedy poda...Diky Bajo, toto ma zaujima!<br /><br />Ak sa Ti niekedy podari este viac rozviest v com spocivaju tie suvislosti, budem velmi rad.<br /><br />BifiAnonymousnoreply@blogger.com