čtvrtek 31. března 2011

Hu, hu, hu! Metagame je zpět!

Zdravím všechny!

Po určité odmlce jsem se odhodlal k tomu pokračovat v psaní blogu. Ten starý sice žije, ale dávno jsem k němu ztratil login. Vyzkoušel jsem vše, co přicházelo v úvahu marně. Stejně jsem přemýšlel, že bych se přesunul na nějakého sofistikovanějšího a uživatelsky přívětivějšího poskytovatele. Takže tady mě nakonec máte, název jsem nechal, zejména z nostalgie. Už to tak nějak ke mně přeci jen patří.

Tolik úvodní tlachání. Zaměření zůstane více méně stejné: různé úvahy, postřehy a náměty na diskuzi či zamyšlení z oblasti RPG. Jen možná ubude část indie apologetiky a hadr-core teorie a přibude trochu estetiky, historie, Dungeons and Dragons (zejména těch úplně starých) a retro nostalgie. Ano, už nějakou dobru hrajeme se skupinkou staré DnD moduly - samé mapovaní temných podzemí, hledaní zapomenutých pokladů a maření plánů temných sil, teda chaotických :-P.

Pokusím se i občas sesmolit nějaký… no, neříkal bych tomu přímo recenze, ale dejme tomu komentář k nějkým věcem, co jsem otestoval, nebo aspoň přečetl. No uvidíme, sám jsem zvědav.

Jako i minule, máte volné pole působnosti v komentářích, byl bych rád aby to nebyl monolog ale diskuze, dveře jsou otevřené všem myšlenkovým směrům a všem herním stylům. Ale pamatujte, že je to fanouškovský blog, nic smrtelné vážného, tak pokud možno žádné masakry! ;-)

Motivační obrázek na konec :-)

1 komentář: